loading...
دانلود آهنگ زیبا
گرگ البرز بازدید : 122 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

banner

فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet)


کیف پول آلوما والت اصل. قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب. کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار. ساخته شده از آلومینیوم با وزن بسيار سبک ...
کیف آلوما والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از آلوما والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. از ویژگی های این کیف قابل شستشو و ضد ضربه بودن آن و همچنین مقاوم بودن آن در برابر نفوذ امواج و حفظ سلامت کارت سوخت و کارت بانکی شما می باشد که این مزایا باعث شده است آلوما ولت از سایر محصولات هم رده خود متمایز باشد.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 19000 تومان

پی تی سی یعنی چی ؟ ( PTC )

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 17:07
شاید شماها که توی اینترنت می چرخید و به دنبال کسب درآمد هستید PTC به گوشتان خورده باشد و شاید اولین بار در نوشته های من در حال مطالعه هستید.

پی تی سی ( PTC ) در واقع مخفف Paid To Click هست ، یعنی پرداخت به ازای هر کلیک ، یعنی اینکه شما به ازای هر کلیک مبلغی پول دریافت می کنید ، منظورم کلیک بر روی آگهی و تبلیغات هست نه کلیک روی هرچیزی.

پس به هر سایتی که این قابلیت رو داشته باشه PTC گفته می شود، پس هر سایتی که شما وارد آن شدید و داخل آن سایت یکسری تبلیغات وجود داشت و بعد از کلیک کردن روی آن تبلیغ ، مبلغی پول دریافت کردید، به آن سایتی که به شما پول میدهد و آگهی دارد، می گویند پی تی سی .



در دنیای اینترنت شاید میلیونها سایت PTC وجود دارد، و شاید من خودم شخصا بالای 200 عدد از آنها را تا امروز کامل مطالعه کرده ام و زیر و بم آنها را درآوردم که الان دارم برای شما مینویسم و حتی چندین بار با مدیران این سایتها آنلاین صحبت کرده ام.


ولی متاسفانه افراد سودجوی زیادی در سراسر دنیا هستند که یک سایت تقلبی راه میاندازند به عنوان PTC و بعد از کلی کار کردن با آن سایت هیچ مبلغی پرداخت نمیکند و همه وقتی که گذاشتید بر باد می رود.

خوشبختانه بر اساس تحقیقات خیلی زیادی که من کردم در طی مدت خیلی زیاد ، و تجربه هایی که کسب کردم ، فقط چند سایت PTC خارجی و ایرانی هستند که به طور مطمئن میتوانید با آنها کار کنید و از آنها پول بگیرید که در این سایت من فقط آنها را معرفی می کنم و در مورد بقیه سایتها هم در حال تحقیق هستم و چنانچه ببینم سایتی خوب هست، حتما به شما هم معرفی میکنم.

سایت های معتبر خارجی کسب درآمد اینترنتی 

سایت های معتبر ایرانی کسب درآمد اینترنتی - سایت های درجه یک

همکاری و واریز پورسانت به حساب کسانی که زیر مجموعه اینجانب شوند


کسب درآمد از سایتهای PTC چگونه هست ؟ یا اینکه چطوری یک سایت PTC میتواند درآمد زا باشد؟

راهکارش به این صورت است که ابتدا یک نفر یک سایت PTC را راه اندازی میکند، و داخل این سایت PTC بزرگترین شرکتهای دنیا، انواع و اقسام برندها ،انواع شرکتهای شخصی و انواع کارخانه ها تبلیغات خود و یا سایتهای خود را به مدیر این سایت پی تی سی میدهند که آقای مدیر این تبلیغات رو بگذارد و ملت ببینند و بروند از آنها خرید کنند یا با آنها معامله کنند یا آشنا بشوند و شرکتشون رو بشناسانند، یا آمار بازدید سایتهای آنها بالا برود که در گوگل امتیاز بهتری بگیرند.

این افرادی که تبلیغاتشون رو می گذارند در  PTC برای هر تبلیغ مبلغی پول به مدیر PTC میدهند. مثلا به مدیر PTC میگویند اگر آگهی من که توی سایت شما هست اگر روزی 100 بار کلیک بخورد و بازدید داشته باشد، اینقدر پول میدهم، یا اینکه خود مدیر سایت PTC مشخص میکند که به ازای هر بازدید از آگهی شما من اینقدر پول از شما میگیرم .

خلاصه از این طریق پول خیلی خوبی به دست مدیر سایت PTC میرسد.
خوب حالا این آقای PTC چون تضمین میکند و به صاحبان اگهی ها میگوید که اینقدر آگهی شما در سایت ما بازدید میشود و کلیک میخورد، خودش به تنهایی که نمیتواند این همه کلیک بکند روی این همه آگهی ها و هر چه بیشتر کلیک بخورد در واقع آقای PTC درآمد بیشتری خواهد داشت .

حالا اینجاست که پای من و شما می آید وسط ...

سایت پی تی سی یه مقداری از آن پولی که از صاحبان آگهی ها گرفته به من و شما میدهد که بر روی این آگهی ها کلیک کنیم و برای فقط چند ثانیه این آگهی ها رو ببینیم. این پولی که من و شما از کلیک کردن درمیاوریم خیلی زیاد نیست ، مثلا شاید 1000 تا آگهی که کلیک کنیم بالای 1 الی 3 دلار بهمون میدهند و توی هر ماه هم حداکثر 1000 الی 1500 تا اگهی فقط میتونیم کلیک کنیم . و برای سایتهای ایرانی این پول به تومان هست.

پول خیلی کمی هست درسته؟ ... توی یکسال میشود 30 دلار، با آن می توانید فقط یک کوبیده بدون دوغ بخورید.

پس من چطوری دارم از هر سایت PTC ماهی بالای 1 میلیون تومان درمیارم؟

حالا باید تمامیه
مطالب مربوط به کسب درآمد از طریق اینترنت را تا آخر بخونید تا بدونید راهش چی هست.

در سایتهای PTC شما میتوانید این کار را بکنید:

نفراتی را اجاره کنید که برای شما آگهی ببینند و آن پولی که از سایت PTC میگیرید یک مقدار را به آنها بدهید، این نفرات را خود سایت PTC به شما اجاره میدهد نگران نباشید و به آنها Rented Refferal می گویند.

و یا اینکه دوستان و آشناهاتون را به سایت PTC معرفی کنید و از این طریق هم از سایت پول بگیرید یعنی وقتی شما کسی را معرفی کنید، زیر مجموعه شما میشود و وقتی بر روی آگهی کلیک میکند خودش پولش را میگیرد و سایت یک مبلغی هم جداگانه به شما میدهد و هیچ پولی هم از آن فرد کسر نمی کند، به این کار هم میگویند .Direct Refferal این قسمت را در مطالب آینده کامل می نویسم، اینگونه است که این مبالغ جمع می شوند و بر روی هم یه دفعه می بینید از یک سایت در عرض یک ماه نزدیک یک میلیون تومان پول درآوردید.

دوستان خوبم در این مطلب فقط میخواستم که شما با نحوه کار و کسب درآمد از سایتهای پی تی سی آشنا شوید و بدانید که چطوری کار می کنند. برای آشنایی و استفاده مفیدتر از منوی موضوعات در بالای سایت یا سمت راست اسفاده کنید و در سایتها عضو بشوید و شروع کنید یا از لینکهای زیر استفاده نمایید.

مطالب مربوط به کسب درآمد از طریق اینترنت

برای عضویت و شروع کسب درآمد در معتبرترین سایتها کلیک نمایید

سایت های معتبر خارجی کسب درآمد اینترنتی 

سایت های معتبر ایرانی کسب درآمد اینترنتی - سایت های درجه یک

همکاری و واریز پورسانت به حساب کسانی که زیر مجموعه اینجانب شوند
»

پمپ باد همراه اتومبیل 4 كاره GALAN (سه ماه گارانتی تعویض)

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:55

پمپ باد همراه اتومبیل 4 كاره GALAN (سه ماه گارانتی تعویض)

قیمت: 110000 تومان

هیچ وقت اتومبیل شما در جاده نمی ماند و آسوده خاطر به راه خود ادامه خواهید داد . كمپرسور مخصوص اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام مستقل می باشد و لاستیك اتومبیل و هر گونه وسیله بادی شما را در عرض چند دقیقه باد می كند .
توجه مهم :
پمپ باد گالان بر خلاف اکثر پمپ بادهای موجود در بازار یکبار مصرف نمی باشد و دارای سه ماه گارانتی تعویض و تا 3 سال خدمات پس از فروش می باشد .
در صورت نیاز به كسب اطلاعات بیشتر میتوانید پس از ثبت سفارش و دریافت شماره تلفن تماس حاصل نمائید .
نشان تجاری :   گالان :: GALAN
مشخصات فنی محصول :
مخصوص خودرو های سواری
دارای فلاشر ، چراغ قوه ، درجه اندازه گیری باد
شرایط ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید

خرید        سوال از فروشنده


»

درجه سنجش باد لاستیك خودرو

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:26

درجه سنجش باد لاستیك خودرو

قیمت: 10000 تومان

یكی از اركان تشكیل دهنده ماشین چرخ ها میباشد كه بی توجهی به آن میتواند باعث حادثه شود .
تنظیم نكردن باد چرخ ها باعث سایدگی لاستیك و فرسودگی آن می شود . تنظیم نبودن باد لاستیك خودرو باعث كوبیدن ماشین میشود و در نتیجه خرابی جلو بندی و مخارج بالا تعمیر آن و ...
با این وسیله ساده شما میتوانید به سادگی باد چرخ های خودرو خود را تنظیم نموده و از خسارات احتمالی جلوگیری نمائید . مدت زمان استفاده از این محصول مادام العمر میباشد .
این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجود و قابل استفاده میباشد و در صورت عدم تطابق کالا با نوشته های فوق خریدار امکان مرجوع کردن کالا و دریافت کل مبلغ پرداختی خود را خواهد داشت
ابعاد دستگاه به اندازه خودكار
بسیار دقیق
كاربرد آسان
طریقه ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید  .

خرید        سوال از فروشنده


»

برنامه ریزی و مدیریت پروژه با msp

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:03

 

برنامه ریزی و مدیریت پروژه با msp

با دانلود این محصول می توانید به صورت گام به گام با نرم افزار Microsoft Project 2007 یا همان MSP آشنا شوید و به صورت حرفه ای کار با آن را بیاموزید. این کتاب به صورت کاملا کاربردی کار با این نرم افزار را به شما نشان خواهد داد. لازم به ذکر است که آشنایی با این نرم افزار برای دانش آموختگان صنایع و نیز کسانی که به مدیریت پروژه علاقه مند هستند ضروری می باشد.

نوع فایل
PDF
3.31
مگابایت
5000 تومان
برای توضیحات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک نمایید

خرید و دانلود كالا


»

سوالات تعمیرکار اتومبیل های بنزینی درجه 2 سال 92

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 10:52

 

سوالات تعمیرکار اتومبیل های بنزینی درجه 2 سال 92

مجموعه 707 سوال تستی به همراه پاسخنامه تستی تعمیرکار اتومبیل های بنزینی درجه 2 فنی و حرفه ای

نوع فایل
PDF
8.64
مگابایت
4500 تومان
برای توضیحات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک نمایید

خرید و دانلود كالا


»


( تعداد کل صفحات: 132 )

[ ... ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ ... ]




 
 

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 3,245
  • بازدید کلی : 6,782