loading...
دانلود آهنگ زیبا
گرگ البرز بازدید : 332 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

banner

فروش ویژه ساعت مچی اسپرت Tissot 1853


ساعت مچی اسپرت Tissot 1853 دارای روز شمار. مدلی جدید از ساعت مچی های مارک دار با مقاومت بسیار بالا و کیفیتی باور نکردنی. طراحی فوق العاده شیک و خیره کننده که نظر همگان را به خود جلب می نماید ...
ساعت Tissot ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Tissot تا کنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید. این ساعت در دو رنگ، صفحه سفید و صفحه مشکی برای مطابقت با سلیقه شما ارائه شده است. از ویژگی های این مدل دارا بودن روز شمار (تقویم) و همچنین بسته بندی شکیل آن همراه با 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

معرفی یک سایت فوق العاده کسب درآمد - پروباکس

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 17:30

سایت Probux یکی از سایتهای PTC خارجی میباشد که سیستم کاری اون تا 90% شبیه به نئوباکس هست ، یعنی دوستانی که با نئوباکس کار کرده اند یا میکنند میدونند که این سایت چه سیستم خوبی داره و چقدر کار کردن با این سایت لذت بخش هست.





مراحل ثبت نام در سایت Probux

 

برای شروع کار با این سایت ، باید ابتدا ثبت نام کنید ، برای ثبت نام در این سایت اینجا را کلیک کنید یا روی بنر زیر کلیک کنید.


 

بعد از کلیک روی لینک و یا تصویر بالا ، وارد صفحه اول سایت می شوید که شبیه زیر هست و صبر کنید تا سایت کامل باز شود چند ثانیه بعد روی گزینه Register  کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید. لطفا تا زمانی که سایت کامل باز نشده روی رجیستر نزنید ، بعد از کامل باز شدن کلیک کنید روی رجیستر.

نکته:این سایت به دلیل ترافیک بالا در بعضی از ساعات شبانه روز غیر قابل دسترسی میباشد.پس اگر سایت بارگذاری نشد در ساعتی دیگر مجددا تلاش نمایید.



با کلیک روی رجیستر در تصویر بالا ، فرم ثبت نام شبیه به تصویر زیر باز می شود. ( توضیحات را بعد از فرم بخونید )



شماره 1 : یک Username  برای خودتان انتخاب کنید، برای مثال یوزر نیم من clicktalayi هست، هر چیزی میتوانید انتخاب کنید.

شماره 2 : یک پسوورد یا همان رمز برای خودتون انتخاب کنید.

شماره 3 : همون پسوورد را اینجا هم بنویسید.

شماره 4 : ایمیلتون را وارد کنید.

شماره 5 : سال تولدتان را به میلادی وارد کنید. فقط سال را بنویسید کافیه، روز و ماه نیازی نیست نوشته شود.

شماره 6 : کد امنیتی را در کادر بنویسید.

شماره 7 : روی کادر آبی (Creat My Account) کلیک کنید.

با کلیک کردن روی شماره 7، یک صفحه باز می شود که شبیه به تصویر زیر هست و میگوید یک لینک فعالسازی به ایمیلتان ارسال کردیم. حالا باید به ایمیلتون بروید تا آن لینک را ببینید و روی آن کلیک کنید.

اگر آن ایمیل برای شما نیامده ، روی Resend Emaile  باید کلیک کنید ( تصویر زیر ).



وقتی وارد ایمیلتون می شوید یک ایمیل از طرف سایت برای شما آمده است که شبیه تصویر زیر هست و باید روی آن لینک فعالسازی کلیک کنید تا حسابتان فعال شود.



با کلیک بر روی لینک فعالسازی در ایمیل، وارد صفحه جدید شبیه به تصویر زیر می شوید. که با کلیک کردن روی گزینه Go To My Account  وارد حسابتان می شوید . هر بار هم خواستید از حسابتان خارج شوید، باید روی گزینه Logout  بزنید و هر زمان خواستید دوباره وارد حسابتون شوید باید وارد سایت شوید و روی گزینه Login بزنید و با یوزرنیم و پسووردتون وارد شوید.



برای شروع به دیدن اگهی ها باید روی گزینه Vied Ads کلیک کنید که وارد صفحه آگهی ها شوید.

دوستان خوبم سیستم کاری این سایت تقریبا تا 90% شبیه به Neobux هست و کل اطلاعات دیگر را می توانید از قسمت توضیحات نئوباکس ببینید.

تفاوتش با نئوباکس چه هست فعلا؟

از روز اول که ثبت نام می کنید می توانید Direct Referral  بگیریم ولی در نئوباکس باید 15 روز بگذرد.


برای آشنایی با سایت های معتبر و محبوب دیگر همچون پروباکس کلیک نمایید

سایت های معتبر خارجی کسب درآمد اینترنتی 

سایت های معتبر ایرانی کسب درآمد اینترنتی - سایت های درجه یک

همکاری و واریز پورسانت به حساب کسانی که زیر مجموعه اینجانب شوند
»

مراحل کامل ثبت نام و روش کسب درآمد میلیونی با سایت خارجی نئوباکس - قسمت دوم

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 17:12


چه موقع میتوانید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

اول اینکه باید 15 روز از ثبت نامتون گذشته باشد و دوم اینکه در طول این 15 روز باید حداقل 100 تا آگهی کلیک کرده باشید .

چند تا دایرکت ریفرال میتونید بگیرید شما ؟

بسته به نوع عضویت شما این مقدار متفاوت هست ...

اگر عضویت استاندارد باشید، حداکثر 30 تا میتوانید بگیرید.

اگر عضویت طلایی باشید حداکثر 200 تا میتوانید بگیرید.

اگر عضویت ثابت ( Ultimate ) باشید ، میتوانید بی نهایت دایرکت ریفرال بگیرید.

و یک نکته : بعد از گذشت یک ماه از ثبت نام شما، به ازای هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشود برای گرفتن دایرکت ریفرال و  این یعنی چه ؟

برای مثال شما عضویتتون استاندارد هست و میتوانید 30 تا دایرکت ریفرال بگیرید، تا یک ماه اول این مقدار تغییری نمیکند و همان 30 تا هست، ولی بعد از گذشت 30 روز ، هر 2 روز یک عدد به آن اضافه میشود، مثلا 32 روز بعد از ثبت نام این عدد میشود 31 دایرکت ریفرال ، و 34 روز بعد از ثبت نام میشود 32 تا ، همین طور هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشود.

خوب دیگه همه چیز را در مورد ریفرال مستقیم گرفتید حالا برویم ببینیم Rent referral چه هست و چطوری میتوانیم بگیریم و چقدر سود دارد.

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدید، بدون هیچ هزینه ای همینطور پول می آید به حسابتون، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral فرق میکند.

به این صورت هست که شما میتوانید چند نفر را اجاره کنید و بیاورید زیرمجموعه خودتون، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدهید، یعنی درواقع برای اجاره کردن آنها پول بدهید، آنها برای شما کلیک می کنند و پول می اید به حساب شما و شما هم بابت این کار انها به عنوان کارمزد آنها یا همان اجاره، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجاره میدهید به حساب آنها نمیرود بلکه میرود به حساب مدیر سایت نئوباکس .


این Rent referral ها را از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux عضو میشوند زیرمجموعه نیستند و خیلی ها خودشون همینطوری ثبت نام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر دارد.

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشوند و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس می اید اینها رو میدهد اجاره به هر کسی که بخواهد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشنوند خودشون نمیدونند.

اجاره کردنش هم خیلی راحت هست و از داخل حسابتان همانطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روی آن نوشته Referral اگر روی آن کلیک کنید ، درصورتی که پول در حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتوانید referral اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .
اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در مطالب بعدی بهتون خواهم گفت.

شما حداکثر چندتا ریفرال اجاره ای میتوانید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما دارد، در جدول زیر نوع عضویتها و تعداد ریفرالهایی که میتوانید اجاره کنید مشخص شده ، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشد، حداکثر میتوانید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید .




اینطوری نیست که باید 300 عدد را با همدیگر یکجا بخرید ، شما میتوانید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید،

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چند هست ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2 دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید، با تخفیف هم میتوانید بگیرید. مثلا اگر 8 ماه اجاره کنید، 30 درصد بهتون تخفیف میخورد .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟


باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این دارد که شما چه نوع عضویتی دارید و آقا یا خانم rented referral چه نوع اگهی کلیک میکند.

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده اند که شما از ریفرالهای اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت :




همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden یا همان طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement میکند ، همان لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما می آید.

حالا شما هر چه کار می کنید بهتر هست بروید بدین از این ریفرالهای اجاره ای بگیرید و همچنین عضویتتون رو ارتقا بدهید.

برای مثال کسی که عضویتش Ultimate یعنی ثابت باشد، می تواند 4000 تا ریفرال بگیرد، پولی هم که از هر کلیک ریفرالها به حسابتون می اید همان طور که از جدول میبینید حداقل 0.01 دلار هست .
به طور میانگین بر اساس تجربه من که این همه ریفرال اجاره کرده ام ، هر ریفرال اجاره ای به طور میانگین بین 1.5 الی 4 تا کلیک در روز برای شما میکند، حالا ما فرض رو روی میانگین میگذاریم یعنی هر ریفرال روزی 2 تا کلیک بکند، این میانگین هست چون بعضی هاشون کلیک نمیکنند بعضی روزها .

حالا اینطوری حساب میکنیم :

اگر شما عضویتتون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق تجربه من و قوانین سایت نئوباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از آن 2400 دلار که برای یک ماه به حسابتون آمده، 750 تا برای اجاره پرداخت کنید ، 1650 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای براتون باقی می ماند و میتوانید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصیتون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرالها و ریفرالهای مستقیم و پولی که از کلیک کردن اگهی های خودتون به دست اوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه ، فقط و فقط از این یک سایت .

باید از جیبتون هم برای این کار پول بدین؟ نه شما از پولی که کار میکنید برای اجاره میتونید استفاده کنید ، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخوانید که بدانید چه کار کنید و چه وقت ریفرال بگیرید .

نکته : اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمیکنند ، میتوانید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم روی همون ریفرال کلیک می کنید.

استراتژی بسیار مهم برای تعویض ریفرالهایی که کار نمیکنند :

دوستان خوبم تحت هیچ شرایطی ریفرالهاتون رو تعویض نکنید ، حتی اگر هیچ کاری انجام ندادند، این استراتژی من هست و نتیجش تا امروز خوب بوده . پس شما هم به هیچ عنوان هیچ ریفرالی رو عوض نکنید حتی اگه غیر فعال بود .


و اما ....

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم .....

اگر شما یک روز روی اگهی های خودتون کلیک نکنید ، هیچ مبلغی بابت کلیکهای ریفرالهای مستقیم و اجاره ای به حسابتون نمی آید.

پس یادتون باشد که باید حتما هر روز اگهی هاتون رو کلیک کنید ، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت می گذارید روی چندتا اگهی کلیک میکنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حسابتون می اید.

و مهمتر از همه این هست که ، چطوری و در طول چه مدتی ، شما میتوانید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در مطالب بعدی من این رو بهتون میگم ، و سورپرایزتون میکنم تا به زودی به درامد میلیونی برسید ، و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت ، دقیقا چیزی هست که خودم انجام دادم .

در مطالب آینده در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه پول گرفتن از سایت Neobux و تکنیک و تخصص خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و یکسری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخورد را خواهم گفت پس برویم سراغ قدم بعدی ...

 




قدم هفتم : انواع عضویت و ارتقاء عضویت در نئوباکس

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودش را دارد، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها در می آید و غیره

چند نوع عضویت در Neobux داریم ؟ 5 نوع داریم .

نوع اول : استاندارد ( Standard ) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار در نئوباکس ثبت نام کند، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید.

نوع دوم : طلائی ( Golden ) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 90 دلار برای هر سال پرداخت کنید، بعضی مواقع تخفیف میخورد و میشه با 70 دلار هم خرید ، شما میتوانید این نوع عضویت را یکسال یکسال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند شوید.

نوع سوم : ( Emerald ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع چهارم : ( Spphire ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع پنجم : ( Platinum ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید .

.نوع ششم : ( Diamond ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید .

.نوع هفتم : ثابت ( Ultimate ) : این نوع عضویت هم که عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست ، برای این نوع عضویت هم باید سالی 890 دلار پرداخت کنید ، و مزایای فوق العاده و باور نکردنی دارد.

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیبتون حتی یک سنت بگذارید ، هر زمان که کار کردید و پولتون زیاد شد به راحتی میتوانید حساب عضویت ثابت را بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .

در قسمت حساب کاربریتون مزایای هر کدام را نوشته است، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشد میتواند فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگر طلایی باشد 2000 تا میتواند اجاره کند و همینطور به بالا تا میرسد به عضویت ثابت و میتواند 4000 تا ریفرال اجاره کند.

یا یک مثال دیگر اینکه ، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما می اید و وقتی به عضویت طلایی تبدیل میشوید ، از هر کلیک ریفرالهای اجاره ای 0.01 دلار به حسابتون می اید.

خوب این هم از این ، و اما قدم بعدی بسیار بسیار بسیار مهم هست چون استراتژی خودم و تجربه های خودم در سایت نئوباکس و همچنین افزایش درآمد و افزایش ریفرالها و همچنین ارتقا عضویت نوشته ام ، لطفا اگر میخواهید مثل من به درآمد بالاتر برسید، از استراتژی من استفاده کنید و هر سوالی هم داشتید از من بپرسید.

قدم هشتم : بهترین استراتژی جهت افزایش درامد در نئوباکس: اینجا کلیک کنید.


قدم نهم :  قوانین و سوالات مهم در مورد نئوباکس

قوانین بسیار بسیار بسیار مهم سایت نئوباکس در قالب سوال و جواب:

این قوانینی که اینجا در قالب سوال می نویسم، بسیار مهم هست و اگر یک مورد را رعایت نکنید حسابتون بسته میشود و دیگر کاری نمیتوانید بکنید.

قوانین مربوط به ثبت نام و داشتن حساب در نئوباکس :

من چندتا حساب میتوانم در نئوباکس داشته باشم ؟


هر نفر با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت ( IP ) ، فقط و فقط میتواند یک حساب باز کند، یعنی فقط میتواند یک بار ثبت نام کند، اگر حساب دیگری باز کند، هر دوتا بسته میشود و هر چی پول هم به حساب باشد از دست میرود و دیگر قابل برگشت نیست. دقت کنید که هر خط اینترنت یک آی پی آدرس داره ( IP ) و وقتی شما ثبت نام می کنید این آی پی آدرس در سیستم ثبت میشود و اگر کس دیگری با این آی پی ثبت نام کند، هر دونفر حسابشان بسته می شود.

ما در خانه یک خط اینترنت داریم و یکی دیگر از اعضای خانواده ام میخواهد عضو نئوباکس شود ، میتوانم با VPN آی پی رو تغییر بدهم و برایش یک حساب باز کنم در نئوباکس؟

تحث هیچ شرایطی همچین کاری نکنید، چون 2 تا از بزرگترین شرکتهای امنیتی دنیا، سایت نئوباکس را ساپورت می کنند و اگر این کار را بکنید در همون لحظه همه حسابهاتون بسته میشود.

پس چطوری میتوانم برای یک نفر دیگر از اعضای خانواده ام در نئوباکس ثبت نام کنم ؟


اگر کس دیگری از اعضای خانواده تان میخواهد عضو نئوباکس شود، باید یک خط اینترنت جدا و یک کامپیوتر برای خودش تهیه کند، در غیر اینصورت اگر با اینترنت و کامپیوتری که شما ثبت نام کرده اید، این کار را انجام بدهد و حتی آی پی رو تغییر دهد، حساب دو نفر بسته میشود.

آیا من فقط باید با آی پی آدرس و اینترنت و کامپیوتری که حساب باز کرده ام همیشه کار کنم و نمیتوانم اینترنت دیگری و کامپیوتر دیگری استفاده کنم و وارد حسابم شوم و کار کنم؟

برای وارد شدن به حسابتون و اینکه ببینید چه خبره و فقط بخواهید حسابتون رو چک کنید میتوانید از هر جا و هر منطقه و هر اینترنت و هر کامپیوتری که جلوی دستتون هست وارد حسابتون شوید و فقط حسابتون رو ببینید و چک کنید، ولی نمیتوانید کار خاصی انجام بدهید مثل کلیک کردن آگهی ها، در مورد کلیک کردن آگهی موارد بعدی را بخوانید.

اگر یکی از قوانین سایت را رعایت نکنم و حسابم بسته شود، پولی که توی حسابم هست و خودم کار کردم چه میشود؟

هر زمان حسابی بسته شود، پولی که در حساب هست غیر قابل برگشت خواهد بود، بسته شدن حساب یعنی از دست دادن همه چیز.

ا
گر حسابم بسته شود دوباره میتوانم ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام مجدد باید با Username و ایمیل جدید ثبت نام کنید ولی سعی کنید که کاری انجام ندهید ین حسابتون بسته شود چون ممکن هست برای بار بعدی اجازه ندهد.

اگر از روزی که ثبت نام میکنم چند روز وارد حسابم نشوم و کار نکنم، آیا حسابم بسته میشود؟

از روزی که ثبت نام می کنید تا 72 ساعت بعدش اگه هیچ کاری نکنید و آگهی کلیک نکنید، حسابتون بسته میشود، چون سیستم می بیند که فقط ثبت نام کردید و جای یک نفر دیگر را  گرفته اید و هیچ فعالیتی هم نمی کنید.

من در نئوباکس همیشه فعال هستم و برای مدت چند روز به اینترنت دسترسی ندارم و نمیتوانم وارد حسابم شوم، آیا حسابم بسته می شود؟


اگر شما در حین کار مشکلی براتون پیش بیاد، درصورتی که 30 روز هیچ فعالیتی نکنید، حسابتون بسته میشود البته به صورت موقت و باید درخواست بدهید که براتون باز کنند.

ولی اگر بعد از مدتی فعالیت در نئوباکس، برای مدت 60 روز هیچ فعالیتی نداشته باشید، حسابتان برای همیشه بسته میشود و هر چه پول در آن هست از دستتون میرود.

من بعد از مدتی باید به کشور دیگری بروم آیا میتوانم در کشور جدید حسابم را داشته باشم؟

هیچ مشکلی نیست و میتوانید در کشور جدید وارد حسابتون شوید و کار خود را ادامه بدهید.

آیا مدیر نئوباکس بدون دلیل حساب کسی را میبندد؟


فقط در صورتی که یکی از قوانین سایت را رعایت نکنید حسابتان بسته میشود.

آیا میتوانم حسابم را به نام کس دیگری انتقال بدهم؟

به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست.

آیا میتوانم یوزرنیمم ( Username ) را تغییر بدهم؟

به هیچ عنوان این کار امکان پذیر نیست .

آیا میتوانم پسووردم را عوض کنم ؟

هیچ مشکلی ندارد و این کار را میتوانید در قسمت Setting گزینه Personal انجام بدهید.

قوانین مربوط به آگهی ها و کلیک کردن :

آیا من فقط باید با اینترنت و کامپیوتری که با آن حساب باز کردم آگهی ها رو کلیک کنم و پول دربیارم؟ چون من در طول روز در محیط کارم هستم و شبها به خونه می آیم، و میخواهم که در محیط کارم یا دانشگاه یا هر جای دیگر اگر بشود آگهی ها را کلیک کنم یا گاهی اوقات 2 روز میروم مهمانی و باید اونجا کلیک کنم، آیا امکان پذیر هست؟


خوب این سوال خیلی مهمی هست که برای همه پیش می آید و جوابش هم یکی از مهمترین قوانین سایت نئوباکس هست، اول جواب میدهم و بعد توضیح میدهم. در هر روز ( 24 ساعت ) شما میتوانید فقط با یک IP آگهی های خود را کلیک کنید و آی پی باشد که خودش عضو نئوباکس نباشد، این یعنی چه؟ فرض کنید شما از  منزل با اینترنت منزل و با لپ تاپ خود یا کامپیوترتون عضو نئوباکس می شوید، هر زمان و هر ساعتی که اینترنت در منزل و کامپیوتر یا لپ تاپتون وارد حسابتون بشوید و کلیک کنید و کار کنید، هیچ مشکلی ندارد.

حالا اگر صبح تا شب در محل کار هستید یا دانشگاه یا مهمانی چه؟

همان طور که گفتم در هر 24 ساعت فقط با یک IP باید اگهی ها را کلیک کنید، مثلا اگر امروز در محل کار میخواهید کلیک ها را بزنید باید تا شب هر چه آگهی می آید با همان اینترنت محل کار کلیک کنید و شب که بروید خانه اگر آگهی آمده است نمیتوانید کلیک کنید چون امروز را با اینترنت محل کارتون کلیک کردین.

برای مثال روز بعد اول صبح که دارید میروید بیرون از خانه و قبل از رفتن آگهی ها را کلیک میکنید، حالا دیگر در طور روز اگر در محل کار باشید یا جای دیگر و آگهی برای شما آمده باشه، دیگر نمیتوانید کلیک کنید ولی به حساب خود می توانید سر بزنید، و باید بگذارید دوباره شب بیائید خانه آگر آگهی آمده بود از منزل کلیک کنید چون صبح از منزل  کلیک زده اید
.
پس جمع بندی کنم، هر روز فقط با یک آی پی یعنی با یک خط اینترنت میتوانید آگهی ها را کلیک کنید و آن آی پی نباید خودش عضو نئوباکس باشد.

و در هر 10 روز حداکثر با 3 تا کامپیوتر میتوانید آگهی ها را کلیک کنید. یعنی اینکه در فاصله 10 روز با 3 تا کامپیوتر میتوانید آگهی بزنید، مثلا 5 روز پشت سر هم از خانه کلیک می کنید، 4 روز رفتید مهمانی خانه خاله و با کامپیوتر آنها کلیک می کنید، بعد 2 روز می روید با کامپیوتر محل کار کلیک میکنید، و هیچ مشکلی نیست چون در این فاصله 10 روزه با حداکثر 3 تا کامپیوتر وارد شدید و کلیک کردید، اگر بیشتر از 3 تا بشود آگهی های شما می پرد. هر روز میتوانید با هزاران IP وارد حسابتون شوید و فقط ببینید و چک کنید و کاری نکنید. چک کردن حساب یعنی اینکه یوزر نیم و پسووردتون را بزنید و وارد شوید و فقط حساب خود را ببینید، این مشکلی ندارد و میتوانید روزانه با هزاران سیستم و اینترنت این کار را بکنید.

چه ساعتی از روز باید آگهی ها را کلیک کنم؟

تا زمانی که هنوز زیرمجموعه نگرفته اید، هر زمان که بخواهید میتوانید. ولی بعد از اینکه زیر مجموعه گرفتید، بهتر هست هر روز در یک ساعت مشخص کلیک کنید، مثلا هر روز 8 شب یا هر ساعتی که راحتتر بودید. ,ولی یک قاعده کلی هم هست که من بر اساس آن برای شما توضیح میدهم ، یعنی Server time و Local time، به تصویر زیر نگاه کنید ، وقتی وارد صفحه آگهی ها شوید، این 2  زمان را میبینید (توضیحات بعد از تصویر هست).




همان طور که میبینید ، 2 زمان وجود داره، زمان سمت چپ بنام Your advertisement clicks reset at این در واقع بر اساس ساعت کامپیوتر و یا لپ تاپ شماست، این یعنی ساعتی که آگهی های شما Reset میشود و آگهی های جدید برای شما می آید، برای مثال در این تصویر ساعت سمت چپ برای 11:43 هست، یعنی هر روز ساعت 11:43 صبح اگهی های جدید می آید، و این یعنی اینکه ، بهترین زمان برای کلیک کردن بر روی آگهی ها همین ساعت هست. خوب حالا ممکن هست این ساعت برای یک نفر 3 نیمه شب باشد که مشکل می شود.
حالا باید چیکار کنید ؟
زمان سمت راست یعنی Server time  همین کمک رو به شما میکند، این زمان در واقع زمان سرور سایت هست، حالا یک راه خیلی خوب این هست که:
هر زمان اگهی های شما روی زمان سمت چپ آمد، همان لحظه سعی کنید چک کنید، و ساعت سمت راست را نگاه کنید، و باید ببینید ساعت سمت راست تا ساعت 00.00 چقدر باقی مانده.
مثلا اگه آگهی های شما ساعت 10 صبح ریست میشود، یعنی ساعت سمت چپ برای شما روی 10 صبح هست، سعی کنید همان لحظه چک کنید ببینید ساعت سمت راست چند هست، و قبل از اینکه ساعت سمت راست به 00.00 برسد باید کلیکهاتون را بزنید.
و اگر از این ساعتها خسته اید و چیز خاصی متوجه نمی شوید، بهترین راه این هست که هر روز در یک ساعت مشخص کلیک کنید، هر زمان که دوست دارید، شب، نیمه شب، هر زمان که راحت هستید میتوانید هر روز در همان ساعت کلیکها را بزنید یا اینکه روی ساعتی که آگهی ها می اید یعنی روی ساعت سمت چپ.
آن دو گرافی که تعداد کلیکهای شما را بر اساس سرور تایم و لوکال تایم نشان میدهند، بر اساس همین هستند، اگر یک روز کلیک نکنید و یا قبل از اینکه سرور تایم به 00.00 برسد کلیک نزنید، آن گراف ها می روند بر روی صفر.



قوانین مربوط به زیرمجموعه ها یا همون ریفرالها :

از چه زمانی میتوانم زیرمجموعه اجاره کنم؟

از لحظه ای که ثبت نام می کنید میتوانید این کار رو انجام بدهید ولی باید پول توی حسابتون باشد، حالا پولی که خودتون در می آورید یا پولی که به حساب نئوباکس واریز میکنید.

از چه زمانی میتوانم زیرمجموعه مستقیم بگیرم و دوستانم را زیرمجموعه خودم کنم؟

از روزی که ثبت نام می کنید، باید حداقل 15 روز از ثبت نامتان گذشته باشد و حداقل 100 تا آگهی کلیک کنید تا بتوانید زیرمجموعه مستقیم بگیرید، اگر قبل از 15 روز و 100 کلیک باشد و کسی با لینک شما ثبت نام کند، نمی آید زیر مجموعه شما، پس این کار را نکنید.

از زمانی که زیرمجموعه میگیرم، باید هر روز کلیک کنم اگهی ها را یا اینکه آنها برای من کار می کنند؟

از روزی که زیرمجموعه میگیرید، حالا چه اجاره ای و چه مستقیم، اگر یک روز آگهی هاتون را کلیک نکنید روز بعد هیچ پولی از طرف زیرمجموعه هاتون دریافت نمیکنید.

اگر من زیرمجموعه شخص دیگری بشوم ، آیا ایشان اطلاعات حساب من را دارد ؟ یا میبیند ؟ یا اینکه اطلاعات شخصی من مثل پسوورد و این موارد را دارد؟


نه به هیچ عنوان اینطور نیست ، وقتی شما زیر مجموعه شخص دیگری میشوید ، تنها چیزی که از شما میتونه ببینه اینها هستند:

یوزرنیم شما
روزی که ثبت نام کرده اید.
تعداد کلیکهایی که کرده اید.
و همچنین اگه کسی زیرمجموعه شما شود، شما هم همینهارو میتوانید از او ببینید.

اگر من یک زیرمجموعه مستقیم داشته باشم و زیر مجموعه من خودش یک نفر دیگه زیر مجموعه داشته باشد، آیا از زیر محموعه او هم به من سود میرسد؟

نه به هیچ عنوان، این سایت هرمی نیست دوستان خوبم و فقط از یک سطح به شما سود میرسد، مثلا نام شما علی هست و شما یک زیر مجموعه دارید به نام حسین و حسین هم خودش یک زیرمجموعه دارد به نام سمیه . جناب آقای علی خان، شما فقط از کلیکهای حسین سود میبرید و از کلیکهای سمیه هیچ ربطی به شما ندارد چون سودش میرود به حساب حسین.


سوال و جوابهای متداول دیگر :

آیا میتوانم از حساب بانکی اینترنتی شخص دیگری برای دریافت پول از نئوباکس استفاده کنیم؟

در صورتی که حساب قبلا در نئوباکس ثبت نشده باشد، هیچ مشکلی نیست، برای افتتاح حساب به بخش مربوط به نحوه افتتاح حساب مراجعه کنید.

از چه زمانی میتوانم عضویتم را از حالت استاندارد به حالت طلایی یا Golden ارتقا بدهم؟

از روزی که ثبت نام میکنید، باید حداقل 15 روز از ثبت نامتان گذشته باشد و حداقل 100 تا آگهی کلیک کنید تا بتوانید ارتقا بدهید به طلایی که باید برای این کار 90 دلار پرداخت کنید، برای یکسال و یکسال دیگه دوباره با 90 دلار تمدیدش میکنید.

چه زمانی میتوانم از نئوباکس پول بگیرم ؟

زمانی که موجودی حسابتان به حداقل 2 دلار برسد. بهتر هست استراتژی من در سایت را بخوانید در این مورد که بدانید چه زمانی باید پول بگیرید.


»

مراحل کامل ثبت نام و روش کسب درآمد میلیونی با سایت خارجی نئوباکس - قسمت نخست

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 16:10

واقعا صادقانه اگر دنبال درآمد بالایی طی کمتر از یکسال هستید و بعنوان مثال قصد ادامه تحصیل دارید یا هر هدف دیگر حتما از این مطلب که کمی طولانی است به سادگی صرف نظر نکنید.

اگر فقط یک بار تصمیم گرفته باشید تا با یک سایت کلیکی معتبر کار کنید، احتمالا اسم NEOBUX را شنیده اید، این سایت از 4 سال و نیم پیش فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و به عنوان برترین و معتبر ترین سایت PTC در جهان شناخته می شود. این سایت با داشتن طرح های تشویقی و نوآوری های جالب و منحصر به فرد یکی از محبوب ترین سایت های کسب درآمد جهان به شمار می رود.

سایت نئوباکس با پرداخت فوری خود یکی از معتبر ترین ها در زمینه PTC است.


افتخارات سایت NEOBUX

پرداخت بیش از 78،700،364 $ به اعضا (هفتادو هشت میلیون و هفتصد هزار و سیصد و شصت و چهار دلار تا امروز و به طور میانگین هر کاربر 20 دلار)

سابقه 5 سال فعالیت درخشان که در نوع خود کم نظیر است.

هیچ کشوری از جانب این سایت تحریم نیست.

ارزش هر کلیک:  0.1 سنت تا 1.5 سنت

تعداد تبلیغ در روز: 4 تا، افزایشی تا 100 تا به کمک ADALERT { دانلود ADALERT }

محدودیت رفرال مستقیم برای اعضای استاندارد { 30 تا 50 رفرال مستقیم }

بانک های مورد قبول: PAYZA, PAYPAL, NETELLER

داشتن 20 میلیون عضو از سراسر دنیا

پرداخت روزانه تقریبا 100 هزار دلار به اعضا

داشتن فروم (انجمن) فعال در سایت برای تبادل نظر بین اعضای سایت

پرداخت آنی (پرداخت فوری)

مورد تایید سایت ScamAdviser (این سایت Neobux را 100٪ امن و مطمئن علمی و تحلیلی طیف معرفی کرده است)

داشتن رتبه نخبگان در سایت PTC-تحقیقات (این رتبه به سایت های هم تراز با سایت بزرگ گوگل در زمینه درآمد داده میشود.)

سایت NeoBux از نظر سایت Talkptc هشتمین سایت معتبر در نوع PTC است.

داشتن رتبه الکسا 58

قدم اول : نئوباکس چیست ؟

 

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتوانید به راحتی تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . در اینجا می توانم بگویم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکند همین Neobux هست .



سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت را بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا را داره و هر کجا که باشید میتوانید از آن استفاده کنید .



تا امروز چندین میلیون نفر در Neobux عضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکند ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود )
آن روزهای اول که من میخواستم با نئوباکس کار کنم هزاران مطلب درمورد
Neobux خواندم و در فروم خود سایت با چندین نفر از اعضای سایت صحبت کردم ولی حتی یک نفر هم از این سایت ناراضی نبود .

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید.

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیرد و به راحتی باز میشود.

در سایت
Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همان لحظه مبلغی پول به حسابتان واریز می شود، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب را قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید. در این قسمت  هم فقط هدفم این بود که Neobux را معرفی کنم و به شما بگویم که کاملا Neobux مطمئن هست.


قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux



اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدهید، ثبت نام در وب سایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر خود یا لپ تاپ خود را بر روی تاریخ میلادی تنظیم کنید. یعنی ابتدا ببینید آن روزی که دارید ثبت نام میکنید، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همان تاریخ بگذارید و ساعت را هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر در Neobux اینجا را کلیک کنید یا بر روی بنر  زیر کلیک کنید.




بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux می شوید، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

( نکته مهم : با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتوانید باز کنید، یعنی اگر یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتوانید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتوانند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته باشید، و خودتون هم نمیتوانید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر 2 حساب باز کنید).

نکته بسیار مهم : لطفا بعد از ثبت نام حتما قوانین سایت را در قدم های بعدی بخوانید، چون اگر کوچکترین اشتباهی بکنید و بر خلاف قوانین عمل کنید ، حسابتان بسته میشود.



برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، روی Register کلیک کنید ، به عکس زیر نگاه کنید که به راحتی بتونید Register رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .در قسمت بالای سایت هست. بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هست.



برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register را که در تصویر بالا میبینید با دقت پر کنید، درواقع باید قسمتهای فرم را به صورت زیر پر کنید .


Username : یوزر نیم در زبان فارسی یعنی شناسه کاربری ، در این قسمت شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید ، هر چیزی شما میتوانید انتخاب کنید برای Username ، اسم ، فامیل ، هر چیزی که زود فراموش نشود ، برای مثال Username من در سایت نئوباکس mohsen790 هست .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوص نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .

Password : پسوورد در زبان فارسی یعنی رمز ورود ، در این قسمت باید یک پسور برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون را در کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون را هم بر روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموش نکنید.

Password Confirmation : پسوورد کانفیرمشن در زبان فارسی یعنی تائید رمز ورود ، یعنی در این کارد باید همان پسوردی که در کادر قبلی نوشتید، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتا کاملا شبیه هم باشند وگر نه سیستم قبول نمیکند.

Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون را وارد کنید، دقت کنید که ایمیلی را بنویسید که فعال باشد، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشود که باید تائیدش کنید. پس فراموش نشود که ایمیلتون فعال و صحیح باشد.

Payza/Paypal Email : فعلا همان ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید، در همین کادر هم بنویسید (در مطالب بعدی در مورد حساب پی پال و پیزا خواهم گفت، اینها حسابهایی هستند که پولی را که در می آورید به این حسابها واریز می شود).

Referre : ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی می شوید،(
واریز پورسانت به حساب کاربرانی که زیرمجموعه اینجانب شوند) میتونید Username من را در این کادر بنویسید.

نکته : در اولین قسمت نحوه ثبت نام، من یک لینک گذاشته بودم و یک عکس که نوشته بودم اینجا را کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از آن لینک یا عکس وارد شوید،  سایت Referrer را از شما نمیخواهد و این گزینه را دیگره نمیگذارد. در فرم ثبت نام برای شما و با ثبت نام از طریق همان لینک یا عکس بالا ، شما مستقیم زیرمجموعه من می شوید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید و توی فرم ثبت نام سایت از شما خواست که یک Referrer بنویسید میتوانید Username من را بنویسید که این هست:mohsen790 

Birth Year : که باید سال تولد شما را در این کادر بنویسید، دقت کنید که سال تولد خود را باید به میلادی بنویسید نه به شمسی . مثلا یک نفر تاریخ تولدش 26/10/1366 هست ، درواقع سال تولدش می شود1366 ، حالا شما باید این سال تولد را به میلادی تبدیل کنید و اونجا بنویسید. تاریخ تولد بالا را اگر به میلادی تبدیل کنید این می شود: 17/12/1987 پس سال تولدش به میلادی می شود 1987 و باید این عدد را در کادر در فرم ثبت نام بنویسید.

اگر نمیتوانید چطوری سال تولد را از شمسی به میلادی تبدیل کنید، اینجا را کلیک کنید و یا عدد 621 را به سال شمسی خود اضافه کنید. اینجا و اینجا هم می توانید کلیک کنید و تبدیل کنید.

Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم را تائید کند، در مقابل این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود دارد ، آنها را رو توی کادر بنویسید.

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست.

I declare to have read,understood and accepted the terms of service

این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت را قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست را کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . (باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگر  یادتون رود دیگر نمی توانید مجدد حساب باز کنید). زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست.



همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2 نامگذاریشون کردم .

 

Bux1 : بالای باکس 1 نوشته Validation code For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همان ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کردید.

حالا باید وارد ایمیلتون شوید و ایمیلی را که از طرف سایت نئوباکس به دستتان رسیده باز کنید ، ایمیلی که به دستتان رسید شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر می بینیید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 بگذارید ( Copy/Paste )



Bux2 : در جلوی باکس 2 هم باید حروف و اعدادی را که در تصویر مقابل می بینید را بنویسید. خوب حالا کدها را که وارد کردید کار تمام است و باید بر روی Finish Registration کلیک کنید. تبریک می گویم، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتوانید پول درآوردن را شروع کنید. حالا شما حسابتون فعال شده است، و باید از طریق همان Username و Password که دارید وارد سایت شوید، مطالب بعدی را هم همینطور ادامه دهید و بخوانید تا بدانید چطوری وارد سایت شوید.


قدم سوم : مراحل ورود به حساب کاربری تان در سایت Neobux


خوب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید . که به این کار Login میگویند . برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا را کلیک کنید ، بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .



وقتی روی Login کلیک کردید وارد یک پنجره جدید میشوید که شبیه تصویر زیر هست.


Secondry Password : اینجا چیزی نیاز نیست بنویسید ، این پسورد برای امنیت بیشتر حسابتان هست و بعد از وارد شدن به حسابتان میتوانید یک secondary password در حسابتان تعریف کنید. پس فعلا چیزی نیاز نیست بنویسید و خالی بگذارید.


Send : بعد از وارد کردن Username و Password در صورتی که مطمئن هستید درست وارد کرده اید ، روی دکمه Send کلیک کنید .

نکته : در قسمت سمت راستتون یک کیبورد می بینید که این را برای امنیت بیشتر قرار دادند و شما میتوانید برای وارد کردن یوزرنیم و پسوردتون از این کیبورد استفاده کنید، اگر هم ازش استفاده نکنید هیچ طوری نیست. بعد از اینکه روی دکمه Send کلیک کردید، در صورتی که یوزرنیم و پسووردتون را صحیح وارد کرده باشید ، یک پنجره شبیه تصویر زیر ظاهر می شود.



خوب حالا شما در حسابتون هستید و میتوانید از حسابتون استفاده کنید، و به راحتی پول درآوردن را شروع کنید .

لطفا هیچ کاری نکنید و مطلب بعدی رو کامل بخوانید که بدانید باید چیکار کنید ، مرسی که به حرفم گوش می دهید.

ادامه مطلب را بخوانید





» ادامه مطلب

سایت های معتبر ایرانی کسب درآمد اینترنتی - سایت های درجه یک

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 14:41
ثبت نام در چند  سایت واقعا محشر کلیکی ایرانی

در این قسمت هم چند سایت کلیکی ایرانی بسیار عالی و مطمئن رو معرفی می کنم که نحوه کار این سایتها و کلا سیستم آنها، شبیه به یکی از بهترین سایتهای کلیکی ایرانی هست به نام باکس 24 که در اول همین صفحه بهتون معرفی می کنم، این سایتها همگی کنترل پنل شبیه به هم دارند و بیشترین تعداد آگهی را در بین سایت های ایرانی دارند. بعد از کلیک روی لینک هر کدام از این سایتهایی که در این قسمت معرفی می کنم، وارد صفحه اصلی سایت می شوید و بعد بر روی گزینه عضویت باید کلیک کنید و ثبت نام خودتون را انجام دهید.

سایتهای ایرانی که این قسمت می نویسم را در درجه اول قرار می دهم و اگر بخواهیم رتبه بندی کنم ، اول اینها رو تائید میکنم پس سعی کنید داخل سایت هایی که در این قسمت معرفی می کنم هم حتما ثبت نام کنید.


سایت اول-باکس 24


»

پودر درزگیر رادیاتور ( آمریكائی )

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:40

پودر درزگیر رادیاتور ( آمریكائی )

قیمت: 20000 تومان

اگر آب رادیات شما كم میشود اگر از زیر ماشین در حال حركت آب یا ضد یخ میریزد و اگر ... احتمالا قسمتی از مسیر خنک کننده یا رادیات یک سوراخ یا ترك ریز داره که آب در حرکت و با بالا رفتن فشار از این سوراخ به بیرون میپاشد .
درز گیر رادیات به سادگی مشكل شما را حل میكند . این مواد ,
مواد پولک مانندی هستند ( از جنس رادیات ) كه باید در رادیات بریزید . این مواد در مسیر خنك كننده حركت میكنند و اگر آب یا ضدیخ بخواهد از جایی بیرون رود به اون قسمت چسبیده و آنجا را مسدود میكنند . و مشكل شما به همین سادگی در عرض چند دقیقه  برای همیشه حل میشود .
این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجود و قابل استفاده میباشد و در صورت عدم تطابق کالا با نوشته های فوق خریدار امکان مرجوع کردن کالا و دریافت کل مبلغ پرداختی خود را خواهد داشت
محصول شركت ALUMASEAL آمریكا
طرز استفاده بسیار ساده ( بدون نیاز به تخصص )
برای تمامی خودرو ها
طریقه ارسال :
ارسال با پست به تمامی شهرهای ایران .
پرداخت وجه به مامور پست - تحویل 3 الی 5 روز كاری .
جهت ارسال محصول نوشتن كد پستی 10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است .
در صورت نوشتن آدرس محل کار محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید  .

خرید        سوال از فروشنده


»


( تعداد کل صفحات: 132 )

[ ... ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ ... ]




 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 2,987
  • بازدید کلی : 6,524