loading...
دانلود آهنگ زیبا
گرگ البرز بازدید : 3 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)
در روح و جان من مي‌ماني اي وطن

به زير پا فتد آن دلي، كه بهر تو نلرزد

شرح اين عاشقي ، ننشيند در سخن

كه بهر عشق والاي تو ، همه جهان نيرزد


اي ايران ايران دور از دامان پاكت دست دگران ، بد گهران

اي عشق سوزان ، اي شيرين‌ترين روياي من تو بمان ، در دل و جان

اي ايران ايران ، گلزار سبزت دور از تاراج خزان ، جور زمان

اي مهر رخشان ، اي روشنگر دنياي من به جهان ، تو بمان


سبزي صد چمن ، سرخي خون من ، سپيدي طلوع سحر ، به پرچمت نشسته

شرح اين عاشقي ، ننشيند در سخن

بمان كه تا ابد هستيم ، به هستي تو بسته


اي ايران ايران دور از دامان پاكت دست دگران ، بد گهران

اي عشق سوزان ، اي شيرين‌ترين روياي من تو بمان ، در دل و جان

اي ايران ايران ، گلزار سبزت دور از تاراج خزان ، جور زمان

اي مهر رخشان ، اي روشنگر دنياي من به جهان ، تو بمان

آهنگ ایران ایران با صدای محمد نوری حجم 6.60 مگابایت فرمت MP3 128 KB (سرور اصلي مستقيم)

آهنگ ایران ایران با صدای محمد نوری حجم 6.60 مگابایت فرمت MP3 128 KB

آهنگ ایران ایران با صدای محمد نوری حجم 6.60 مگابایت فرمت MP3 128 KB لینک کمکی

پسورد:www.3eke.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 3,192
  • بازدید کلی : 6,729