loading...
دانلود آهنگ زیبا
گرگ البرز بازدید : 29 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

banner

فروش ویژه ست پالتو و تونیک زمستانه پرند


ست پالتو و تونیک زمستانه پرند به همراه سنجاق سینه به عنوان هدیه. با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند. این آخرین نیاز شما برای زیبایی است!
در طراحی این پالتو از چندین خلاقیت استفاده شده که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار جدا می کند، که از جمله موارد می توان به ارائه این پالتو در قالب یک ست پالتو و تونیک اشاره کرد که یک پوشش کامل از لحاظ رنگ و طرح را در کنار هم فراهم آورده و دغدغه شما را از لحاظ ست کردن کار با پوشش زیرین آن راحت می کند. دو طرف پالتو با یک سنجاق چوبی زیبا به هم اتصال پیدا می کند که زیبایی کار را دو صد چندان می کند. در طرح چاپ شده روی کار سعی شده از دیگر طرح های دیده شده، جدایی گرفته و شکل تازه ای را برای کار به ارمغان بیاورد. پارچه دوخت این پالتو به رنگ خاکستری تیره و از بهترین پارچه ی فوتر می باشد. سایز این محصول به نوعی بوده که برای همه افرادی که دارای سایز 36 تا 42 می باشند قابل استفاده است. زمستان امسال را متفاوت آغاز کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 88000 تومان

شغل اینترنتی - با RM5 شما هم صاحب یك شغل آنلاین شوید!!!

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:49

شغل اینترنتی - با RM5 شما هم صاحب یك شغل آنلاین شوید!!!

قیمت: 16000 تومان


آیا تاکنون حتی یک بار شده که بخواهید برای خودتان و در زمینه دلخواهتان کار کنید؟؟؟




فروش فوق العاده بسته محبوب RM5 اورجینال تا مدتی محدود
محصولی برای تغییر زندگی شما و شیوه كسب درآمدتان (نه یك شبه پولدار شدن)
برای آنانكه كه میخواهند از صفر شروع كنند و به همه چیز برسند...






 




اگر شما علاقه ای ندارید كه درآمد ماهیانه خود را افزایش دهید و یا نیازی به كار ندارید این صفحه را نخوانید!!! 




ما امروز یك بسته تهیه كرده ایم با نام "بسته آموزشی RM5"
نه قصد تبلیغ محصول خود را داریم و نه قصد بزرگنمایی و یا ظاهر سازی چون بدون فروش این محصول نیز درآمد خوبی از هر چهار روشی كه در این بسته آموزشی (RM5) توضیح داده ایم كسب می كنیم . بنابراین لطفا بدون هرگونه غرض ورزی و یا پیشداوری مطالب زیر را كامل بخوانید تا شما نیز قدم به دنیای بزرگ "كسب درامد از اینترنت" بگذارید.



مزایای اصلی این بسته نسبت به سایر بسته های مشابه در یك نگاه:




  • امکان کار در منزل و فقط با استفاده از یک کامپیوتر و یک خط تلفن




  • ساعات کار دلخواه و کم در مقایسه با کارهای سنتی و در عوض درآمد رو به رشد به گونه ای که میتوانید پس از چند ماه حتی بیشتر از شغل های معمول درآمد کسب کنید.




  • پرداخت حقوق ثابت در ازای انجام وظایف محوله و پاداش های منظم در ازای پیشرفت در کار




  • کارهای با سایت های فارسی زبان و عدم نیاز به  تسلط بر زبان انگلیسی




  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و یا تماس با دیگران و همچنین عدم نیاز به روابط عمومی بالا




  • کسب درآمد بصورت آنلاین و آفلاین به گونه ای که پس از مدتی اگر پشت کامپیوتر نباشید از درآمد شما کم نشده بلکه درآمد نیز خواهید داشت.




  • عدم نیاز به سرمایه زیاد برای شروع کار. کل سرمایه لازم برای شروع کار تنها هزینه خرید این سی دی است




  • و از همه مهمتر پشتیبانی واقعی به مدت یكسال از تاریخ خرید






قابل استفاده برای تمام خانواده ها ی ایرانی و جوانان عزیز با امكان حقوق هفتگی و بیمه تامین اجتماعی
بدون نیاز به PTC, PTR , Read Mail و حتی بدون نیاز به كار كردن با سایتهای خارجی و زیر مجموعه گیری




بدون نیاز به اینترنت پر سرعت


راهی كاملا قانونی و شرعی و اثبات شده در كسب درآمد مطمئن و همیشگی از اینترنت




در دوران تحصیل هیچگاه به ما روشهای پول درآوردن و كسب درآمد بیشتر را یاد ندادند اما RM5 تمام این ناگفته ها را برایتان افشاء می كند!



امروزه تجارت الکترونیک در دنیا بسیار فراگیر شده و افراد بسیاری از همین راه به ثروت های فراوانی دست یافته اند ، در کشور خودمان نیز برخی افراد با کمترین امکانات به درآمدهای قابل توجهی رسیده اند ، به عنوان مثال درآمد روزانه برخی سایت های اینترنتی در کشورمان بیش از 2 برابر حقوق ماهیانه افراد عادی در جامعه است.
اگر شما هم می خواهید که از قافله عقب نمانید می توانید از همین امروز شروع کنید
.


این بسته به درد چه كسانی می خورد؟


هر شخصی كه حداقل مدرك تحصیلی اش دیپلم باشد می تواند از این سی دی آموزشی استفاده كند و به درآمد بسیار خوبی هم برسد.


حداكثر میزان درآمدی كه می توان از روش های RM5 داشت حدود یك میلیون تومان ماهانه است ( هفته ای 200 تا 250 هزار تومن ) كه در زیر چند نمونه از درآمدهای كسب شده با این محصول را مشاهده می فرمائید. لازم به ذكر است كه این درآمدها عموما با روزی 2 الی 4 ساعت كار روزانه بدست آمده اند:


نمونه ای از درامدهای کسب شده با RM5:
 




 







درآمدهای زیر از روش دوم بسته RM5 بدست آمده:
 





 





دو نمونه از درآمد های RM5 كسب شده از روش سوم بسته RM5:
 





نمونه 1 - تاریخ 19 اردیبهشت 89
 





نمونه 2 - تاریخ 19 اردیبهشت 89


 



همانگونه كه می بینید شما می توانید تنها در یك روز مبلغی را كه بابت خرید این بسته می پردازید را بدست آورید.


با استفاده از تكنیك هایی كه در این سی دی فرا میگیرید می توانید حداقل ظرف مدت یك هفته و حداكثر طی مدت یكماه به اولین درآمد خود برسید.




شغل اینترنتی - با RM5 شما هم صاحب یك شغل آنلاین شوید!!!

 










نظر برخی از خریداران قبلی :


آموزشهای ارائه شده در بسته آموزشی RM5 مفید و درست بودند


من از بین آموزشها به علت كمبود وقت فقط از روش اول استفاده كردم كه به نسبت وقتی كه می گذاشتم
درآمد كسب می كردم كه در مجموع خوب بود
من این كار رو از فروردین سال 89 شروع كردم و هر سوالی كه داشتم از
مدیریت محترم این بسته آموزشی از طریق ایمیل می پرسیدم و انصافا هم جواب
دریافت می كردم كه در این مورد از تیم پشتیبانی واقعا ممنونم.
در پایان از مفید و واقعی بودن آموزشهای
RM5
و مدیریت محترم تشكر و قدردانی می كنم.

مهدی یار خواجوند




به نظر بنده این بسته چند ویژگی ویژه داره
1: روان وآسان
2:تجربی وعملی
3:راهكارهای رایگانی ارائه میده كه نیاز به سرمایه نداره و با استفاده حتی یكی از روشهای ارائه شده در این سی دی میشه درامد داشت
4: پشتیبانی پاسخ گوی ومتعهد وپایبند به حلال وحرام
5: بعضی از بسته ها بعضی از ترفندها را نمیگویند چون فقط میخوان مختص خودشون باشه ولی مدیر بسته
RM5
تجربیات ارزشمند خودشان را در این سی دی دریغ نكرده اند
نكته پایانی اینكه تمام روشهای ارائه شده در این مجموعه واقعا درآمدزاست.
 


صادق پاکدل







این بسته واقعا كامل ترین بسته آموزش كسب درآمد حقیق از اینترت در ایران است






شیوه كار به طور كلی چگونه است؟


شیوه كار به طور خلاصه از این قرار است كه شما از 2 شیوه مخصوص برای كسب درآمد از اینترنت استفاده میكنید كه روش اول این است كه شما توسط ما در بزرگترین سیستم تجارت الكترونیك ایران به صورت رسمی مشغول به كار می شوید و ما از ابتدا تا انتها شیوه بازاریابی الكترونیكی و فروش محصولات این شركت را برایتان توضیح می دهیم بدین ترتیب شما می توانید ظرف مدت یك هفته الی یكماه به شیوه كار تسلط لازم را پیدا كنید و از طریق لینك اختصاصی تان (لینكی كه مشخص می كند محصولات توسط شما به فروش رفته) فعالیت خود را در این شركت شروع كنید و حقوق تان را بصورت هفتگی دریافت كنید.
 


از مهمترین مزایای این روش در این است كه شما با شروع فعالیت تان در شركت دارای یك كنترل پنل اختصاصی آنلاین می شوید كه از طریق این كنترل پنل می توانید در هر ساعت از شبانه روز میزان موجودی حساب خود را چك كرده و از آخرین مبالغ واریز شده به حسابتان مطلع گردید .



همچنین با توجه به گستردگی محصولات شركت ( كه شامل همه چیز از عطر و اودكلن گرفته تا لوازم منزل و نرم افزارهای كامپیوتری و بسته های آموزشی ، مهندسی و .... می شود )‌ و در نتیجه متنوع بودن میزان پورسانتها شما می توانید به دلخواه خود محصولات متعددی را به فروش رسانید.
 


و روش دوم نیز این است كه اگر شما خود دارای مدركی خاص هستید و یا در زمینه ای خاص تبهر و مهارت دارید و یا یك تولید كننده هستید  به شما نشان می دهیم كه چگونه از توان و ایده های خود و نیز از دانش و مهارت خود در اینترنت كسب درآمد كنید و مستقیما خدمات خود را در اینترنت ارایه دهید و پول خود را در حساب بانكی تان دریافت كنید..



همانگونه كه مشاهده می كنید هر دوی این روشها كاملا منطقی و شفاف هستند و هیچ گونه وعده وعید دروغین به شما داده نمی شود بنابراین با خیال راحت تجارت الكترونیك خود را از هم اكنون با ما شروع كنیـــد...


مطمئن باشید هر روش دیگری را بخواهید امتحان كنید باز هم به RM5 نیاز خواهید داشت پس همین امروز با یكبار تهیه این بسته آموزشی كار با اینترنت را یاد بگیرید و برای همیشه به كسب درآمد بپردازید.
روش خرید: برای خرید شغل اینترنتی - با RM5 همراه با یکسال پشتیبانی، بر روی دكمه خرید كلیك كنید و فرم سفارش را تكمیل كنید بدین ترتیب ابتدا محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.



توجه: مبلغ 3700 تومان بابت هزینه ارسال پستی به مبلغ فوق اضافه خواهد شد و وجه را در هنگام دریافت سفارش به پستچی می پردازید. تحویل هم از 3 تا 7 روز اداری

خرید        سوال از فروشنده


»

کارآموزی در حوزه ی فعالیت در زمینه خدمات اینترنتی و شبکه های بی سیم و با هدف یادگیری و کسب مهارت ها

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:30

کارآموزی در حوزه ی فعالیت در زمینه خدمات اینترنتی و شبکه های بی سیم و با هدف یادگیری و کسب مهارت ها

قسمتی از متن:وابسته شدن تمامی فعّالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی کوتاه ، حکایت از آغاز یک دوران تاریخیِ نوین در عرصه‌های گوناگون علوم ، فن‌ّآوری ، و به خصوص در نحوه تفکّر انسان دارد .اینترنت بزرگ‌ترین سامانه‌ای می باشد که تاکنون به دست انسان طرّاحی، مهندسی و اجرا گردیده‌است در همین راستا و با توجه به رشد چشمگیر اینترنت در جامعه امروز ، نیاز روز افزون به پویایی كارها ، استفاده از تجهیزاتی مانند تلفن همراه ، پیجرها و ... (ISP) ها خود را مسئول می دانند که در مقابل تقاضای بی شمارکاربران بتوانند بهترین خدمات را داشته باشند ، مسلم است که یک ISP اگر بخواهد بهترین باشد باید این ارتباط قوی بین دنیای اینترنت و یک کاربر را با ارائه بهترین خدمات ، قویتر سازد(ISP) برگرفته از کلمه Internet Service Provider شرکت خدمات سرویس های اینترنت می باشد این شرکت توسط یک خط تلفن از شرکت مخابرات و یا امکانات ماهواره ای می تواند اینترنت را به User خود سرویس دهد و خدمات آن شامل سرعت بالای دسترسی به اینترنت - تلفن های اینترنتی – سرویس دهنده Voice و سرویس دهنده ایمیل و ... می باشدبا دانستن مطالب فوق و با توجه به علاقه مندی خویش به فعالیت در زمینه خدمات اینترنتی و شبکه های بی سیم و با هدف یادگیری و کسب مهارت های کاری دوره کارآموزی خود را در یک شرکت ISP آغاز نمودم .

فهرست مطالب:

        
  • مقدمه
  •     
  • معرفی محل کارآموزی
  •     
  • شرح وظایف
  •     
  • فصل اول : سخت افزار
  •     
  • فصل دوم : شبکه
  •     
  • فصل سوم : نرم افزار و نصب ویندوز
...

فرمت فایل: DOCX word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 41


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




»

پروژه رشته برق (درایو موتور)

نوشته شده توسط کلیک طلایی در ساعت 11:00

پروژه رشته برق (درایو موتور)

مهمترین مطالب:

        
  • مشخصات فنی و معرفی قابلیتهای دستگاههای PSMC-DM
  •     
  • مشخصات توان و جریان دستگاهها
  •     
  • مشخصات ابعاد و وزن دستگاهها
  •     
  • تنظیم پارامترهای سیستم
  •     
  • پارامترهای معمولی سیستم
  •     
  • تنظیم پارامترهای معمولی سیستم
  •     
  • پارامترهای اساسی سیستم
  •     
  • تنظیم پارامترهای اساسی سیستم
  •     
  • مشخصات تكنیكی دستگاه PSMC-DM
  •     
  • شرح كار كلی سیستم
  •     
  • بخش كنترل میكروپروسسوری سیستم Monitor Microprocessor Board
  •     
  • واحد قدرت سیستم Power Unit
  •     
  • سیستم شارژ خازنهای لینك DC
  •     
  • ترمز دینامیكی Dynamic Braking
  •     
  • خطاهای (Faults) سیستم و روشهای عیب یابی
...

فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 40


برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




»


( تعداد کل صفحات: 132 )

[ ... ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ ... ]




 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 2,977
  • بازدید کلی : 6,514